torstai 17. marraskuuta 2011

Porkkanaliina in action

Tämmönen se nyt on käytännössä. Mie oon ihan myyty.

Sidontana 4R (rintaremmiristireppu). Minun mielestäni kaikkein paras selkäsidonta. Liina muuten kutistui himpun verran värjäysprosessissa, sillä se ei enää yhtäkkiä riittänytkään twistilliseen muumioon (videolla perus muumiosidonta, en löytänyt twistillisen ohjetta). No, eiköhän se anna vielä periksi kun vähän kesyyntyy lisää.

Lonkkaristissä nojaillaan, kun ollaan lähdössä asioille. Näpsäkkä pikasidonta lyhyitä kantomatkoja varten.

Tässä vielä lähikuva väristä. On se vaan suunnilleen täydellinen.


1 kommentti:

  1. Hyvältä näyttää ja väri tosiaan on hieno. Kiva että tulit lukijaksi, olen välillä hakemalla hakenut käsityöblogeja joissa olisi tunnisteissa sellaisia sanoja kuin miettiminen tai pohdinta. Ei ole ihan helpolla löytynyt, mutta nyt löytyi. Minä olen perhevaiheessa sellaisen 15 vuotta pidemmällä, mutta ajatusmaailma on tuttu. Kestovaippoja minäkin käytin esikoisella, mutta sitten tuli kaksoset ja homma ikäänkuin levisi käsiin. Kantoliinat olivat silloin vielä aika harvinaisia. Jään seurailemaan minäkin.

    VastaaPoista